Wednesday, August 18, 2010

hello TEST

yess busy ish the word r8 now.
theres obviously LOTS of revision needed since its our 'common test' week.


so the test will start tomorrow,and its finance subject :(
its not like i hate this subject but somehow someway it annoys me??... whtever it is,gona keep striking the best aightS?so suka x suka,blkg cerita la...


actually ak di lab skrg ni,kelas finance hbs awal,lecturer tu suruh kami sekelas prepare tuk test esok,and aku?
belasah internet pula da...:)
biasala awein bblogin sblm bljr,eleh ak bloggin ni skjp ja,sekadar m'update keadaan yg berlaku.


so startin from em today and up till wednesday THURSDAY! aku akn busy gila3 preparing fer my test ~.Actually test aku habis hari rabu hu hu hu,tapi...
tetiba pula  finance ada kuiz hr khamis.Mau x mau,aku kena la belasah lagi buku finance nt hr rabu malam,
lagi3 hari khamis tu juga ada PRESENTATION tuk costing.
Mcm3 kena prepare boss i tell you.


so yang ko sibukkn lg diri ko lyn blog ko ni apsal???
.sukahatimamabapaaku la.
tau la aku manage apa bnda aku mau buat dan apa aku x mau buat.
aku akan make sure yang aku akan dpt result gempak3 sebab
 aku da janji dgn 'kau' :)


handphone3 aku,konfom akan habis battery,
aku akn cas hp tuk no 013 saja,so apa2 berita,contact d number itu sj tau. :)
InsyAllah aku balas msg/layan kol,tapi seriously aku tidak janji apa3
-sedangkan boyfren aku sendiri pun aku x t'layan minggu test ni.
Jadi fhm3 la kalau aku ter'tidak reply.
Bukan aku tak sudi sayang3 sekalian.
Habis test je aku JANJI aku reply semuanya yang aku tertidak reply lol . *promise


okay okay okay.
off i go peeps ;)
thnx fer reading!!!
HIT me with YOUR LUCKY CHARMS.

No comments:

Post a Comment