Sunday, November 14, 2010

i love u three!






im tagged.
by a sweet girl named eyka  say hi to her ;)

Since love is pretty much 'precious' to me,so im up with this 'lovable' survey...
thank you dearest fer tagging me :) nice to meet u!

so here goes ;P

♥ berdasarkan pengetahuan anda , apakah ituu "iloveyou" ?
i=saya,love=cinta/sayang,you=awak
nk define cne lagi??? ;)



♥ bile anda mule kenal dan berjinak-2 dengan perkataan "iloveyou" tuu ?
sejak menonton muvie kuch kuch hota hei tym kecik3 primary years lagi kot.
wah
 
♥ suke atau tak suke dengan perkataan "iloveyou" tuu?
i'll love it more when it comes with
honesty.



♥ pernah tak dalam hidup anda orang cakap "iloveyou" ?
pernah.
siapa yg x prnh?


♥ ehem , antaranye sape yang pernah cakap "iloveyou" kat anda ?
family.friends.MR ex.MR current.
nk siapa lagi?
Barney the dinosour? ;)


♥ dalam sehari berapa kali pernah dapat "iloveyou" tuu agak-2 nyea ?
pagi dan malam j kot.tp yg penting 
its continuously said in our heart


♥ siapa paling kerap kali lemparkan perkataan "iloveyou" tuu ?

haih MR current la kot.
iloveyoutoo!

 
♥ jike ade seseorang yang tak dikenali datang dekat dan cakap kat anda secara spontan " iloveyou", apakah reaksi anda ?

aku angguk,aku senyum,aku blah.
 seriously-dont say it when u dont mean it.




♥ lastly , sila senaraikan 8 nama orang yang anda sayang yang anda ingin kirimkan "ILOVEYOUnieh ? :)
 lapan j?? :p




sila TAG ok
  siapa siapa j yg rs nk kne tag,tag kan j diri anda spt m'tag gmbar2 di facebook :) 
blh?hehe
saya akn setia membaca juga dont worry



creditx again to eyka fer tagging :)
thnx reading!




Photobucket

No comments:

Post a Comment